awesome babe ♥

Wednesday, July 24, 2013

Dedicated to . . . Nurhafizatul Sharina Binti Zulkifli ♥

Let begin this , aku betul-betul terkejut bila Nisa bagi ' Love ' ni dekat aku . Serious doe , aku fikir kau marah dekat aku lah that why tak berani nak tegur kau lagipun kau tu duduk menjauh dari aku , nasib baik time nak balik kau tegur . Legaaa aku :) Straight to the point , siapa kata yang kau tu bukan BESTFRIEND aku ? Cuba habaq maii tang , hang tu yang buat conclusion sendiri pas tu sedih sorang-sorang . Kau kalau aku merajuk dengan kau , tahu lah , pandai sangat buat conclusion sendiri . For your information you are already being listed by me as one of my BESTFRIEND okay ! Note that in your mind :) Lagi satu , aku minta maaf kalau kau terasa dengan perangai aku , aku pun tak perasan , sorry lah kalau kau nampak aku ni macam berat sebelah dengan kawan-kawan yang lain . Tapi jangan risau , aku tetap akan ada masa kalau kau perlukan aku , nak cerita apa pun , or nak rahsia dengan aku , no worries . Aku akan jaga rahsia kau , kita kena jaga secret elok2 kan , lagi2 secret dari orang yang kita sayang :)Walaupun tahun lepas friendship kita agak berantakan *chewahh , ayat indon pula aku nak guna* tapi aku legaaaa sangat semua dah okay , and semakin okay , SERIOUS TALK , kau jangan nak marah aku macam tahun lepas doe , gentle tak sanggup , kau tak kesian ke dekat BESTFRIEND kau ni kalau nak kena menangis lagi . hehehe , tapi kalau aku merajuk dengan kau tak apa lah kan , nak manja2 dengan kau juga , hahaha :P Anyway Thanks Eyna , aku betul-betul terharu , bila kau kata kau anggap aku BESTFRIEND kau :)Surat yang kau bagi ni , aku akan simpan , kenang-kenangan :D Nanti kalau dah habis Sekolah Menengah , time rindu boleh baca balik kan kan , Thanks sebab sudi bazir waktu kau tulis surat untuk aku , sangat menghargai tau :) xoxo , S ♥
P/S to Eyna : Sorry kalau lipatan Love tu tak menjadi , aku tak reti nak lipat macam kau , bukan BUDAK SENI :P hehe tapi nak kau tahu , aku berusaha juga lah nak lipat supaya jadi macam kau lipat sebelum aku buka baca . Patut SNAP dulu baru buka baca xD To my stalker : Hanya mampu bagi tengok macam tu jehh lah , nak baca memang tak boleh , itu khas untuk aku sorang , kan Eyna kan ;) Isi kandungan surat itu ada lah SULIT , hanya diketahui oleh saya dan EYNA :) Anyway yang dekat atas tu hanya lah balasan sesuku dari surat tu , nak balas semua mana boleh . . . PRIVACY kena lah ada juga kan :p

0 comments: